17 May 2014

Cerita Bergambar - Auni bermain badminton

Selamat sejahtera kepada semua rakan.

Suka bermain badminton?
Auni pun suka bermain badminton walaupun belum lagi pandai untuk bermain. Dapat sahaja reket badminton, tiada siapa yang boleh menambilnya lagi.

Lagaknya seperti pemain hebat namun gelagat cukup memikat :)

Jom layan:

Cerita Bergambar - Auni bermain badminton
Siapa nak lawan Auni badminton?

Cerita Bergambar - Auni bermain badminton
Jom lawan kalau berani

Abang.. kebelakang sikit. Jauh lagi..

Cerita Bergambar - Auni bermain badminton
Jangan duduk kat situ, nanti lekat kat pokok

Cerita Bergambar - Auni bermain badminton
Ha.. Kat situ baru OK

Cerita Bergambar - Auni bermain badminton
Ready.. Auni nak servis mula ni

Cerita Bergambar - Auni bermain badminton
Nak ambil pukulan smash maut

Cerita Bergambar - Auni bermain badminton
Alamak! Melekat pula bola tangkis ni

Cerita Bergambar - Auni bermain badminton
Ok.. lagi sekali servis mula..

Cerita Bergambar - Auni bermain badminton
Nah! Cepat Auni nak smash ni

Cerita Bergambar - Auni bermain badminton
Xsampai ke belakang. Auni ke dapan lah!

Cerita Bergambar - Auni bermain badminton
Sedia, mula...!

Cerita Bergambar - Auni bermain badminton
Nampaknya Auni menang mudah straight set :)

8 comments:

  1. gaya budak tu memang superb..hahaha

    ReplyDelete
  2. Cutenya Auni sambil pegang raket badminton...ekekekekek :D

    ReplyDelete
  3. Hehe..macam ada gaya jer nak jadi pemain harapan ni..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ikut minat mcm nak jd pemain badminton :)
      tp gaya je lah.. hahaha
      thx @Hafizul

      Delete


EmoticonEmoticon