20 February 2014

Kisah bergambar - Auni main skuter

Selamat sejahtera kepada semua rakan.

Kisah bergambar - Auni dan skuter
Azfar : Abang ajar Auni main skuter yer..
 
Kisah bergambar - Auni dan skuter
Auni : Abang Azwar nak lumba tak?
Kisah bergambar - Auni dan skuter
Azwar: Kejar lah abang kalau boleh Auni..
Kisah bergambar - Auni dan skuter
Mama: Macam ni Auni kena pegang

Kisah bergambar - Auni dan skuter
Auni: Auni buat sendiri lah Mama

Kisah bergambar - Auni dan skuter
Auni: Tengok Mama, Auni dah pandai main skuter

Kisah bergambar - Auni dan skuter
Auni: Penatlah Mama, jom makan ais krim

Kisah bergambar - Auni dan skuter
Auni: Yam yam... sedapnya ais krim ni :)

10 comments:

  1. mike memang pernah belajo ambik gambo ke Sop???... lawo2 gambo mike... sharp je... lagi stu ...comei2 anak2 mike

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpernah belajar secara formal bro D_08
      belajar dr internet, youtube dan tanya kawan2 cam tu la
      masih cetek ilmu foto ni
      terima kasih bro D_08

      Delete
  2. Dah besar boleh jadi rider pulakkan. Hehe

    ReplyDelete
  3. cayalah auni.. tapi, hati2 tau..takut jatuh pulak nanti... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg terjatuh2 juga tp xsempat nak snap sbb kena tolong angkat :)
      dr jatuh tu jd lebih pandai
      thx @ctfand :)

      Delete
  4. So sweet. Pandai abang ajar adik main skuter.

    ReplyDelete
  5. Haha..nanti dah pandai leh la ajak race sama abang-abang tu yer..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah bro
      tunggu lah Auni dah pandai, comfirm race,,, hehehe
      txh bro @Hafizul

      Delete


EmoticonEmoticon