WW - Anda pengguna UniFi?

Selamat sejahtera kepada semua rakan.



What is Wordless Wednesday (WW)?
On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description.
Previous
Next Post »

16 comments

Write comments
08 January, 2014 11:08 delete

masih lagi pengguna tm..

Reply
avatar
Normi Nieza
AUTHOR
08 January, 2014 12:58 delete

guna streamyx jer..:)

Reply
avatar
08 January, 2014 15:14 delete

Pengguna unifi di rumah. Dah lama guna dah rasa macam biasa je. tak laju dah. Hehe

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
08 January, 2014 15:42 delete

haah kan?
tp laju berbanding guna broadband la... hehehe
thx bro

Reply
avatar
Aminin
AUTHOR
08 January, 2014 16:20 delete

aduih...guna portable wifi je...

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
08 January, 2014 16:35 delete

ok dah tu portable wifi
boleh bw mana2 :)

Reply
avatar
Zamani Abe
AUTHOR
08 January, 2014 20:29 delete

kalau balik serdang, zam gunakan unifi ni.. ok lah not bad..

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
08 January, 2014 22:24 delete

ooo
Sop baru sahaja guna UniFi ni
setakat ni sgt baik :)

Reply
avatar
MK Kimi
AUTHOR
08 January, 2014 23:02 delete

harapkan broadband je lah sbb area rumah ni xleh pasang unifi mahupun streamyx.sedeyyy

Reply
avatar
08 January, 2014 23:03 delete

masih streamyx je, yg asas ;)

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
08 January, 2014 23:33 delete

susah juga kalau xda dlm list liputan
kena pakai mana yang ada la dulu kan?
broadband pun ok, boleh bawa merata2 :)

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
08 January, 2014 23:34 delete

streamyx pun dah ok byk :)

Reply
avatar
Hafizul
AUTHOR
09 January, 2014 01:39 delete

Selamat melayari internet tanpa had..hehe

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
09 January, 2014 08:59 delete

terima kasih bro Hafizul :)
tak terlayan juga... hehehe

Reply
avatar