08 June 2010

Peraduan Teka dan Menang - Berapa berat Azwar?


Peraduan Teka dan Menang kembali lagi untuk minggu ke dua bagi bulan Jun 2010. Bagi peraduan minggu pertama bagi bulan Jun 2010, tiada peserta yang boleh meneka dengan tepat gambar yang dicari. Oleh itu, hadiah bagi minggu lepas di bawa ke minggu ini.

Peraduan Teka dan Menang - Berapa berat Azwar? memerlukan anda meneka berapa jumlah berat Muhammad Azwar atau nama singkatan "Wawa" dalam jumlah kilogram (kg). Untuk meneka, sila hantar penyertaan anda di ruangan komen. Syarat-syarat penyertaan adalah seperti berikut:

  • Terbuka kepada semua follower Riwayat Hariku (jika belum, sila follow dahulu sebelum membuat tekaan)
  • Hanya boleh membuat satu (1) kali tekaan sahaja. Sekiranya lebih, tekaan yang pertama akan diambil kira.
  • Jawapan dalam bentuk kilogram (kg). Contoh: 100.00 kg
  • Peraduan ini akan bermula 7 Jun 2010 (Isnin) hingga 13 Jun 2010 (Ahad) jam 12.00 malam. Penyertaan lewat, akan dibatalkan.
  • Hanya peneka tepat atau paling hampir akan dikira pemenang. Sekiranya terdapat lebih dari satu jawapan yang tepat, peneka paling awal meneka dengan betul dikira pemenang. Hanya 1 pemenang akan dipilih!
  • Pemenang perlu membuat post mengenai kemenangan peraduan ini dengan hadiah yang diterima dan linkkan ke blog Riwayat Hariku.
Hadiah bagi peraduan ini ialah kad tambah nilai pra bayar sebarang talian bernilai RM 10 dan hadiah Peraduan Teka dan Menang - Siapa Dia? yang dikumpul untuk minggu ini. 

Jumlah hadiah keseluruhan ialah RM 20 kad tambah nilai pra bayar dan hadiah barangan DIGI (sila rujuk gambar di sini) serta ruang pengiklanan di blog Riwayat Hariku selama sebulan (saiz 125x125). Mungkin hadiah tidak sebegitu hebat seperti pertandingan Kontes Nak Menang Blackberry, tetapi diharap boleh memberi keseronokkan kepada rakan blogger.

Hadiah di taja oleh pengiklanan Riwayat Hariku. Sila lawat sini untuk menyumbang 20sen setiap klik.

Sedia untuk meneka? Sila beri tekaan dengan menghantar komen di bawah. Selamat berjaya!

48 comments

uih...hadiah bertambah..tapi peluang nak menang makin susah..nnt sy pk dlu bang..hehe..baru sy bg tau jwpn..

@Faiz -boleh pikir2 dulu, sbb jawapan muktamad - sekali jer..byk kali teka, penganjur pening.. huhuhu
@Lala Lulu - i like too :) Thanks

penyertaan dian, maryamjamilah dan mr penyubiru diterima..

This comment has been removed by the author.

Penyertaan tiefazatie, x-po dan Nida diterima..
Kita lihat siapa yang kena...

bang..xde pembayang ke..hehe...mcm berat dia nombor bulat ke ade perpuluhan..hehe.=p

pmbayang xda ker???i mean anggaran dlm lingkungan bper

hmmm anak sop heh? takleh nak agak la... kena bagi masa skit...

p/s : yang lepas tuh, sapa artis nya? tanya je...

@Faiz - pembayang tidak dibekalkan..heheheh.. pemenang kepada tekaan paling tepat atau paling hampir..
@Mish Lolipop - nanti x adil bg yg dah teka kalau bg pembayang kemudian..:)
@Mia Liana - Yerp, anak sop (Azwar). Masa? Boleh... artis lepas? Sila rujuk sini: http://www.gnesop.com/2010/06/keputusan-peraduan-teka-dan-menang.html

22.2 kg....yeahhhh.....tepat sekali!!!

Salam....
Umurnya dalam lingkungan 3 tahun ke?
Saya agak lebih kurang dalam 11kg...

Tekaan anin, Rainbow dan azilas diterima..
wah rainbow, confidence.. i like.. :)

penyertaan eLL di terima..

nak teka gak...boleh tak???

tak boleh, kaum kerabat.. huhuhuh

setelah berfikir dan cuba menimbang anak jiran yang lebih kurang badannya dengan anak abg..saya dengan yakinnya menjawab..

25.8kg..konfem bang tak salah..dah2 tutup peraduan ini..sy dah menang..hahaha..

@Faiz - wah, siap timbang anak jiran..mana boleh tutup lagi Faiz, ramai yg nak join lagi.. betul atau salah, tunggu Ahad ni yek.. good luck

nak teke gak leh..hehe

dalam 21.5kg kot..btol3..!!

Penyertaan nie_ dan Lala Lulu di terima.. nantikan penimbang dibuka pada ahad ini untuk jawapan.. kita lihat siapa yang kena..

mck rsa 25.2kg kot:Dhe3

@dannyneutron - tekaan diterima

13.5kg. i hope so...

Tekaan Anonymous tidak diterima kerana tidak mengikut syarat yang ditetapkan..mesti jd follower gnesop.com.

@Tarmizi Abd Rahim - tekaan diterima

Penyertaan Amir Izzat diterima.. Betul atau tidak, tunggu jawapan dibuka pada hari Ahad ini. Kita lihat siapa yg kena..!!

Nak join gak.. rasanya dalam

19.5kg

Tekaan buyat(bebola tomato), Kura-kura dan illafira di terima..

tekaan Nasrina a.k.a Cikna di terima

salam..nak teka,mungkin dalam 18.7kg

Tekaan Jieda di terima.. nantikan jawapan dibuka pada ahad ini..


EmoticonEmoticon