Previous
Next Post »

16 comments

Write comments
08 January, 2014 11:08 delete

masih lagi pengguna tm..

Reply
avatar
Normi Nieza
AUTHOR
08 January, 2014 12:58 delete

guna streamyx jer..:)

Reply
avatar
08 January, 2014 15:14 delete

Pengguna unifi di rumah. Dah lama guna dah rasa macam biasa je. tak laju dah. Hehe

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
08 January, 2014 15:42 delete

haah kan?
tp laju berbanding guna broadband la... hehehe
thx bro

Reply
avatar
Aminin
AUTHOR
08 January, 2014 16:20 delete

aduih...guna portable wifi je...

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
08 January, 2014 16:35 delete

ok dah tu portable wifi
boleh bw mana2 :)

Reply
avatar
Zamani Abe
AUTHOR
08 January, 2014 20:29 delete

kalau balik serdang, zam gunakan unifi ni.. ok lah not bad..

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
08 January, 2014 22:24 delete

ooo
Sop baru sahaja guna UniFi ni
setakat ni sgt baik :)

Reply
avatar
MK Kimi
AUTHOR
08 January, 2014 23:02 delete

harapkan broadband je lah sbb area rumah ni xleh pasang unifi mahupun streamyx.sedeyyy

Reply
avatar
08 January, 2014 23:03 delete

masih streamyx je, yg asas ;)

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
08 January, 2014 23:33 delete

susah juga kalau xda dlm list liputan
kena pakai mana yang ada la dulu kan?
broadband pun ok, boleh bawa merata2 :)

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
08 January, 2014 23:34 delete

streamyx pun dah ok byk :)

Reply
avatar
Hafizul
AUTHOR
09 January, 2014 01:39 delete

Selamat melayari internet tanpa had..hehe

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
09 January, 2014 08:59 delete

terima kasih bro Hafizul :)
tak terlayan juga... hehehe

Reply
avatar