Peraduan Teka dan Menang - Berapa berat Azwar?


Peraduan Teka dan Menang kembali lagi untuk minggu ke dua bagi bulan Jun 2010. Bagi peraduan minggu pertama bagi bulan Jun 2010, tiada peserta yang boleh meneka dengan tepat gambar yang dicari. Oleh itu, hadiah bagi minggu lepas di bawa ke minggu ini.

Peraduan Teka dan Menang - Berapa berat Azwar? memerlukan anda meneka berapa jumlah berat Muhammad Azwar atau nama singkatan "Wawa" dalam jumlah kilogram (kg). Untuk meneka, sila hantar penyertaan anda di ruangan komen. Syarat-syarat penyertaan adalah seperti berikut:

  • Terbuka kepada semua follower Riwayat Hariku (jika belum, sila follow dahulu sebelum membuat tekaan)
  • Hanya boleh membuat satu (1) kali tekaan sahaja. Sekiranya lebih, tekaan yang pertama akan diambil kira.
  • Jawapan dalam bentuk kilogram (kg). Contoh: 100.00 kg
  • Peraduan ini akan bermula 7 Jun 2010 (Isnin) hingga 13 Jun 2010 (Ahad) jam 12.00 malam. Penyertaan lewat, akan dibatalkan.
  • Hanya peneka tepat atau paling hampir akan dikira pemenang. Sekiranya terdapat lebih dari satu jawapan yang tepat, peneka paling awal meneka dengan betul dikira pemenang. Hanya 1 pemenang akan dipilih!
  • Pemenang perlu membuat post mengenai kemenangan peraduan ini dengan hadiah yang diterima dan linkkan ke blog Riwayat Hariku.
Hadiah bagi peraduan ini ialah kad tambah nilai pra bayar sebarang talian bernilai RM 10 dan hadiah Peraduan Teka dan Menang - Siapa Dia? yang dikumpul untuk minggu ini. 

Jumlah hadiah keseluruhan ialah RM 20 kad tambah nilai pra bayar dan hadiah barangan DIGI (sila rujuk gambar di sini) serta ruang pengiklanan di blog Riwayat Hariku selama sebulan (saiz 125x125). Mungkin hadiah tidak sebegitu hebat seperti pertandingan Kontes Nak Menang Blackberry, tetapi diharap boleh memberi keseronokkan kepada rakan blogger.

Hadiah di taja oleh pengiklanan Riwayat Hariku. Sila lawat sini untuk menyumbang 20sen setiap klik.

Sedia untuk meneka? Sila beri tekaan dengan menghantar komen di bawah. Selamat berjaya!
Previous
Next Post »

48 comments

Write comments
Faiz
AUTHOR
07 June, 2010 23:59 delete

uih...hadiah bertambah..tapi peluang nak menang makin susah..nnt sy pk dlu bang..hehe..baru sy bg tau jwpn..

Reply
avatar
Lala Lulu
AUTHOR
08 June, 2010 00:08 delete

wahh..ad kontest..
i like!

Reply
avatar
dian
AUTHOR
08 June, 2010 00:09 delete

urm 25.5 kg kot..

Reply
avatar
sop
AUTHOR
08 June, 2010 00:11 delete

@Faiz -boleh pikir2 dulu, sbb jawapan muktamad - sekali jer..byk kali teka, penganjur pening.. huhuhu
@Lala Lulu - i like too :) Thanks

Reply
avatar
sop
AUTHOR
08 June, 2010 00:12 delete

penyertaan dian, maryamjamilah dan mr penyubiru diterima..

Reply
avatar
tiefazatie
AUTHOR
08 June, 2010 00:45 delete

23.9 kg kot..hihi

Reply
avatar
Nida
AUTHOR
08 June, 2010 04:39 delete This comment has been removed by the author.
avatar
Nida
AUTHOR
08 June, 2010 04:41 delete

Salam.

20.70 kg

Reply
avatar
sop
AUTHOR
08 June, 2010 08:03 delete

Penyertaan tiefazatie, x-po dan Nida diterima..
Kita lihat siapa yang kena...

Reply
avatar
Faiz
AUTHOR
08 June, 2010 08:12 delete

bang..xde pembayang ke..hehe...mcm berat dia nombor bulat ke ade perpuluhan..hehe.=p

Reply
avatar
MISH LOLIPOP
AUTHOR
08 June, 2010 09:12 delete

pmbayang xda ker???i mean anggaran dlm lingkungan bper

Reply
avatar
Mia Liana
AUTHOR
08 June, 2010 09:35 delete

hmmm anak sop heh? takleh nak agak la... kena bagi masa skit...

p/s : yang lepas tuh, sapa artis nya? tanya je...

Reply
avatar
sop
AUTHOR
08 June, 2010 09:44 delete

@Faiz - pembayang tidak dibekalkan..heheheh.. pemenang kepada tekaan paling tepat atau paling hampir..
@Mish Lolipop - nanti x adil bg yg dah teka kalau bg pembayang kemudian..:)
@Mia Liana - Yerp, anak sop (Azwar). Masa? Boleh... artis lepas? Sila rujuk sini: http://www.gnesop.com/2010/06/keputusan-peraduan-teka-dan-menang.html

Reply
avatar
anin
AUTHOR
08 June, 2010 10:11 delete

teka.. 22.5 kg

Reply
avatar
Rainbow
AUTHOR
08 June, 2010 10:20 delete

22.2 kg....yeahhhh.....tepat sekali!!!

Reply
avatar
azilas
AUTHOR
08 June, 2010 10:24 delete

Salam....
Umurnya dalam lingkungan 3 tahun ke?
Saya agak lebih kurang dalam 11kg...

Reply
avatar
sop
AUTHOR
08 June, 2010 10:28 delete

Tekaan anin, Rainbow dan azilas diterima..
wah rainbow, confidence.. i like.. :)

Reply
avatar
eLL
AUTHOR
08 June, 2010 12:04 delete

ermm 26kg kot????

Reply
avatar
sop
AUTHOR
08 June, 2010 12:22 delete

penyertaan eLL di terima..

Reply
avatar
Azura Adnan
AUTHOR
08 June, 2010 14:53 delete

nak teka gak...boleh tak???

Reply
avatar
sop
AUTHOR
08 June, 2010 15:40 delete

tak boleh, kaum kerabat.. huhuhuh

Reply
avatar
Faiz
AUTHOR
08 June, 2010 21:34 delete

setelah berfikir dan cuba menimbang anak jiran yang lebih kurang badannya dengan anak abg..saya dengan yakinnya menjawab..

25.8kg..konfem bang tak salah..dah2 tutup peraduan ini..sy dah menang..hahaha..

Reply
avatar
sop
AUTHOR
08 June, 2010 23:32 delete

@Faiz - wah, siap timbang anak jiran..mana boleh tutup lagi Faiz, ramai yg nak join lagi.. betul atau salah, tunggu Ahad ni yek.. good luck

Reply
avatar
bie_
AUTHOR
09 June, 2010 00:35 delete

nak teke gak leh..hehe

dalam 21.5kg kot..btol3..!!

Reply
avatar
Lala Lulu
AUTHOR
09 June, 2010 01:13 delete

ehem2 . . 15.3 kg . . ??

Reply
avatar
sop
AUTHOR
09 June, 2010 08:57 delete

Penyertaan nie_ dan Lala Lulu di terima.. nantikan penimbang dibuka pada ahad ini untuk jawapan.. kita lihat siapa yang kena..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
09 June, 2010 11:33 delete

mck rsa 25.2kg kot:Dhe3

Reply
avatar
sop
AUTHOR
09 June, 2010 14:36 delete

@dannyneutron - tekaan diterima

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
09 June, 2010 15:09 delete

13.5kg. i hope so...

Reply
avatar
sop
AUTHOR
09 June, 2010 15:26 delete

Tekaan Anonymous tidak diterima kerana tidak mengikut syarat yang ditetapkan..mesti jd follower gnesop.com.

Reply
avatar
sop
AUTHOR
09 June, 2010 22:48 delete

@Tarmizi Abd Rahim - tekaan diterima

Reply
avatar
Amir Izzat
AUTHOR
10 June, 2010 01:16 delete

19.1 kg.. betul tak???

Reply
avatar
sop
AUTHOR
10 June, 2010 09:35 delete

Penyertaan Amir Izzat diterima.. Betul atau tidak, tunggu jawapan dibuka pada hari Ahad ini. Kita lihat siapa yg kena..!!

Reply
avatar
Kura-kura
AUTHOR
10 June, 2010 15:06 delete

Nak try juga..

13.45 kg

Reply
avatar
illafira
AUTHOR
10 June, 2010 17:29 delete

Nak join gak.. rasanya dalam

19.5kg

Reply
avatar
sop
AUTHOR
10 June, 2010 22:52 delete

Tekaan buyat(bebola tomato), Kura-kura dan illafira di terima..

Reply
avatar
sop
AUTHOR
11 June, 2010 08:25 delete

tekaan Nasrina a.k.a Cikna di terima

Reply
avatar
sop
AUTHOR
11 June, 2010 11:47 delete

tekaan hani diterima

Reply
avatar
Jieda
AUTHOR
11 June, 2010 15:09 delete

salam..nak teka,mungkin dalam 18.7kg

Reply
avatar
sop
AUTHOR
11 June, 2010 15:11 delete

Tekaan Jieda di terima.. nantikan jawapan dibuka pada ahad ini..

Reply
avatar