Foto - Auni bermain layang-layang

Selamat sejahtera kepada semua rakan.

Foto - Auni bermain layang-layang


Foto yang sekitar di Malim Nawar, Perak ketika pulang beraya Aidilfitri tahun ini. Berada di kampung memang banyak aktiviti yang boleh dilakukan oleh anak-anak. Ketika ini, Auni teruja untuk bermain layang-layang. Dengan menggunakan plastik dan kertas akhbar, Sop berjaya membuat sebuah layang-layang untuk Auni. Walaupun tidak boleh terbang tetapi Auni seronok dapat berlari menarik layang-layang tersebut :)

Lepas ini jika ke pantai, boleh belikan Auni layang-layang betul juga :)

Ikuti foto Auni bersama yang lain ketika bermain layang-layang:

Foto - Auni bermain layang-layang

Foto - Auni bermain layang-layang

Foto - Auni bermain layang-layang

Foto - Auni bermain layang-layang

Foto - Auni bermain layang-layang

Foto - Auni bermain layang-layang

Foto - Auni bermain layang-layang

Foto - Auni bermain layang-layang

Foto - Auni bermain layang-layang

Foto - Auni bermain layang-layang


Previous
Next Post »

8 comments

Write comments
Ena's Stories
AUTHOR
09 August, 2014 07:26 delete

Tgok layang2 kertas tu...teringat kecik2 dulu slalu buat sndri ms musin angin...main kat sawah...

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
10 August, 2014 19:43 delete

Kan.. Sop pun sama
Thx @Ena

Reply
avatar
Eshamz Halim
AUTHOR
11 August, 2014 12:01 delete

Salah satu hobi fevered aku bermain laying-laying tapi skrg ni asyik takde masa jer...ekekeke...

Reply
avatar
12 August, 2014 09:54 delete

Sian auni dia punya ta k boleh nak naik. Hehe.

Reply
avatar
Umi Nazrah
AUTHOR
12 August, 2014 09:56 delete

dulu-dulu bila dah terer buat layang2 kertas tu, rasa memang best sangat. padahal bukannya susah mana pun. tapi feeling lepas dah berjaya buat tu yg best. hahahhahaa

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
17 September, 2014 09:12 delete

mmg sonok main terutama kalau dgn famili :)
terima kasih Eshamz :)

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
17 September, 2014 09:23 delete

kalau naik pun dia lari juga bro @Hazmin.. hahaha
thx bro

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
17 September, 2014 09:24 delete

satu kejayaan bila berjaya buat layang2 kan?
sop dr kecik dok buat, dpt naik mmg sonok :).
thx @Umi

Reply
avatar