Cerita Bergambar - Auni bermain badminton

Selamat sejahtera kepada semua rakan.

Suka bermain badminton?
Auni pun suka bermain badminton walaupun belum lagi pandai untuk bermain. Dapat sahaja reket badminton, tiada siapa yang boleh menambilnya lagi.

Lagaknya seperti pemain hebat namun gelagat cukup memikat :)

Jom layan:

Cerita Bergambar - Auni bermain badminton
Siapa nak lawan Auni badminton?

Cerita Bergambar - Auni bermain badminton
Jom lawan kalau berani

Abang.. kebelakang sikit. Jauh lagi..

Cerita Bergambar - Auni bermain badminton
Jangan duduk kat situ, nanti lekat kat pokok

Cerita Bergambar - Auni bermain badminton
Ha.. Kat situ baru OK

Cerita Bergambar - Auni bermain badminton
Ready.. Auni nak servis mula ni

Cerita Bergambar - Auni bermain badminton
Nak ambil pukulan smash maut

Cerita Bergambar - Auni bermain badminton
Alamak! Melekat pula bola tangkis ni

Cerita Bergambar - Auni bermain badminton
Ok.. lagi sekali servis mula..

Cerita Bergambar - Auni bermain badminton
Nah! Cepat Auni nak smash ni

Cerita Bergambar - Auni bermain badminton
Xsampai ke belakang. Auni ke dapan lah!

Cerita Bergambar - Auni bermain badminton
Sedia, mula...!

Cerita Bergambar - Auni bermain badminton
Nampaknya Auni menang mudah straight set :)

Previous
Next Post »

8 comments

Write comments
18 May, 2014 21:21 delete

gaya budak tu memang superb..hahaha

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
19 May, 2014 16:13 delete

terima kasih @bahrain :)

Reply
avatar
Eshamz Halim
AUTHOR
22 May, 2014 19:32 delete

Cutenya Auni sambil pegang raket badminton...ekekekekek :D

Reply
avatar
Hafizul
AUTHOR
31 May, 2014 08:27 delete

Hehe..macam ada gaya jer nak jadi pemain harapan ni..hehehe

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
02 June, 2014 11:40 delete

terima kasih @Eshamz :)

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
02 June, 2014 11:41 delete

kalau ikut minat mcm nak jd pemain badminton :)
tp gaya je lah.. hahaha
thx @Hafizul

Reply
avatar