Kisah bergambar - Auni main skuter

Selamat sejahtera kepada semua rakan.

Kisah bergambar - Auni dan skuter
Azfar : Abang ajar Auni main skuter yer..
 
Kisah bergambar - Auni dan skuter
Auni : Abang Azwar nak lumba tak?
Kisah bergambar - Auni dan skuter
Azwar: Kejar lah abang kalau boleh Auni..
Kisah bergambar - Auni dan skuter
Mama: Macam ni Auni kena pegang

Kisah bergambar - Auni dan skuter
Auni: Auni buat sendiri lah Mama

Kisah bergambar - Auni dan skuter
Auni: Tengok Mama, Auni dah pandai main skuter

Kisah bergambar - Auni dan skuter
Auni: Penatlah Mama, jom makan ais krim

Kisah bergambar - Auni dan skuter
Auni: Yam yam... sedapnya ais krim ni :)
Previous
Next Post »

10 comments

Write comments
D_08
AUTHOR
20 February, 2014 09:31 delete

mike memang pernah belajo ambik gambo ke Sop???... lawo2 gambo mike... sharp je... lagi stu ...comei2 anak2 mike

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
20 February, 2014 09:45 delete

xpernah belajar secara formal bro D_08
belajar dr internet, youtube dan tanya kawan2 cam tu la
masih cetek ilmu foto ni
terima kasih bro D_08

Reply
avatar
20 February, 2014 09:59 delete

Dah besar boleh jadi rider pulakkan. Hehe

Reply
avatar
ctfand
AUTHOR
20 February, 2014 10:15 delete

cayalah auni.. tapi, hati2 tau..takut jatuh pulak nanti... :)

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
20 February, 2014 11:10 delete

hahaha.. ada bakat kan?
terima kasih @Hazmin

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
20 February, 2014 11:14 delete

mmg terjatuh2 juga tp xsempat nak snap sbb kena tolong angkat :)
dr jatuh tu jd lebih pandai
thx @ctfand :)

Reply
avatar
Fiza Rahman
AUTHOR
20 February, 2014 16:19 delete

So sweet. Pandai abang ajar adik main skuter.

Reply
avatar
Hafizul
AUTHOR
24 February, 2014 00:09 delete

Haha..nanti dah pandai leh la ajak race sama abang-abang tu yer..hehe

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
24 February, 2014 00:38 delete

haah bro
tunggu lah Auni dah pandai, comfirm race,,, hehehe
txh bro @Hafizul

Reply
avatar