Apabila Auni mendapat pen marker

Selamat sejahtera kepada semua rakan.

Apa terjadi apabila anak kecil mendapat pen marker?
Anda mungkin boleh bayangkan apa yang akan terjadi bukan?

Semalam Auni telah berjaya mendapat pen marker atuknya yang disimpan dalam bekas pencil. Ketika itu nenek Auni sedang solat dan memberi cukup masa untuk Auni menghasilkan seni lukisan. Hasilnya lantai dan badan Auni dipenuhi dengan lukisan abstrak yang 'menarik' perhatian :)

Nasib baik Auni tidak menghasilkan seni lukisan tersebut pada dinding kerana pen marker tersebut jenis kekal. Jika tidak, jenuh pula kami hendak hilangkan lukisan tersebut. Lantai jenis ceramik tiada masalah untuk lap dan badan Auni boleh basuh dengan sabun :)

Inilah terjadi apabila Auni dapat pen marker.
Anda pernah alami perkara sebegini?

Previous
Next Post »

12 comments

Write comments
Nadya Dyana
AUTHOR
08 February, 2014 23:08 delete

Habis di contengnya.. kanak kanak :)

Reply
avatar
Denaihati
AUTHOR
09 February, 2014 10:54 delete

heeeee...sampai ke kaki. ok lah tu bro anak tengah belajar pegang pen/marker.

Reply
avatar
Normi Nieza
AUTHOR
09 February, 2014 10:58 delete

loor ..mana dia dapat marker tu?

Reply
avatar
nabila biela
AUTHOR
09 February, 2014 12:47 delete

alahai....comey je...hehe..

Reply
avatar
Fiza Rahman
AUTHOR
10 February, 2014 09:53 delete

Hehehe...body art namanya ni. Dah biasa dah alami benda ni ☺☺

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
16 February, 2014 08:48 delete

itu lah.. sabo jer lah kan :)

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
16 February, 2014 08:49 delete

itu lah, fikir positif anak nak belajar melukis... hehhe
terima kasih @Denaihati

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
16 February, 2014 08:49 delete

itu lah, fikir positif anak nak belajar melukis... hehhe
terima kasih @Denaihati

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
16 February, 2014 08:50 delete

atuk Auni punya utk wat kerja
jumpa dlm bilik atuk :)

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
16 February, 2014 08:51 delete

hahaha
terima kasih @nabila

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
16 February, 2014 08:51 delete

hahaha
terima kasih @nabila

Reply
avatar
Sop Nama Saya
AUTHOR
16 February, 2014 08:52 delete

terima kaish @Fiza
mmg berseni sungguh kan.. heheh

Reply
avatar