Pameran MotoGP 2010 di KLCC

Semalam selepas melawat Pameran HOMEDEC 2010, kami sempat singgah di Pameran MotoGP di KLCC yang diadakan di ruang depan air pancut. Pameran ini diadakan bertujuan promosi MotoGP yang akan diadakan tidak lama lagi. Terdapat ramai pengunjung yang berada ditapak pameran tersebut untuk melihat pameran dan produk jualan. Terdapat juga beberapa acara yang dijadualkan sempena pameran tersebut.

Kami tidak melepaskan peluang melihat motor-motor yang dipamerkan. Teringin juga untuk melihat pelumbaan MotoGP tetapi Azfar dan Azwar masih kecil. Rasanya belum sesuai untuk membawa mereka lagi. Ikuti galeri gambar semasa berada di pameran tersebut:

mmg best moto team Petronas

Azfar pun berminat?

Sesi bergambar dengan motor, pemandu tak ada?

peminat MotoGP, jom serbu!

orang tiada, patung gambar pun boleh :)

menarik juga Yamaha FRZ ni!

ini memang tak boleh tahan!

Azfar memang berminat dengan motor besar

Nak cuba bawa ker?

Tangan pun tak sampai, apatah lagi kaki! cam ner nak bawa? huhuh

Vroom!! boleh sampai JB 2 jam jer nih! huhuhu

Azwar pun nak jugak!! ayat biasa..

46.. siapa tak kenal?

memang best motor ni, tinggi giler!!

Senyum... alamak tak sempat.. :)

Rossi tak ada, gambar jer yer.. :)

Jom pergi tengok MotoGP.. nak tak?

Sembang apa tuh? nak pinjam motor boleh?

Tapak pameran motoGP KLCC
Previous
Next Post »