Keputusan Peraduan Teka dan Menang - Apa ada dalam porch beg gnesop?

Berikut adalah senarai jawapan yang telah diberikan oleh peserta dan saya telah salin dari blog masing-masing. Jom kita lihat, siapa yang paling banyak meneka dengan tepat:


http://rumah4tingkat.blogspot.com/2010/06/peraduan-teka-dan-menang-apa-ada-dalam.html
Dompet
Kunci rumah
Telefon bimbit
Broadband DiGi
Glove
Selipar spare. hehe
Panadol
Kunci pejabat
Sapu tangan
Jaket
(4 jawapan betul)
---------------------------------
http://jieda79.blogspot.com/2010/06/peraduan-teka-dan-menang-apa-ada-dalam.html
1.Wallet
2.Handphone
3.Sikat
4.Pen
5.Buku Nota
6.Aneka jenis kunci etc kunci rumah,kunci mangga pintu pagar,kunci motor (dikira 1 sahaja)
7.Minyak Wangi
8.Gel Rambut
9.Air Mineral 500ml
10.Minyak Angin
(2 jawapan betul)
----------------------------------
http://sayabudakcomel.blogspot.com/2010/06/peraduan-teka-dan-menang-apa-ada-dalam.html
beg duit/syiling/kertas (dikira 1 sahaja)
gula-gula/chewing gum
rokok
handphone
kertas-kertas
pen/pensil (dikira 1 sahaja)
kunci (dikira 1 sahaja)
sikat
minyak wangi
topi
(4 jawapan betul)
-------------------------------------
http://gnola25.blogspot.com/2010/06/peraduan-teka-dan-menang-apa-ada-dalam.html
Kunci (Beraneka kunci spt: kunci rumah, motor) - (dikira 1 sahaja)
Handphone (Perkara wajib untuk setiap pengguna HP, termasuk admin :) )
Wallet
Rokok
Pen (Admin akan menggunakan bila berjumpa dgn prospek mereka untuk menceritakan hal bisnes)
Buku nota
Duit syiling
Glove
Topi
Jaket
(4 jawapan betul)
-----------------------------------
http://caersasuke.blogspot.com/2010/06/peraduan-teka-dan-menang-apa-ada-dalam.html
1) Dompet
2) Kunci rumah
3) Telefon bimbit NOKIA
4) Broadband CELCOM (diterima)
5) Glove
6) Buku bank
7) Cap
8) Kunci pejabat
9) Cas handphone
10) PSP
(3 Jawapan betul)
----------------------------------
http://nurusrin.blogspot.com/2010/06/peraduan-teka-dan-menang-apa-ada-dalam.html
1. Lighter
2. Cigarette
3. Handphone
4.Wallet
5.Segala jenis kunci (kunci rumah, kunci motor, kunci kereta) (dikira 1 sahaja)
6. Pen
7.Bandana
8. Duit Syilling bersepah kat dalam porch dia..
9. Thumb drive
10. Sikat
(6 Jawapan betul)
------------------------------------
http://watermelonjuice311003.blogspot.com/2010/06/peraduan-teka-dan-menang-apa-ada-dalam.html
1. Handphone
2. wallet
3. cermin mata hitam
4. kunci
5. Perfume
6. earphone
7. Rokok
8. Pemetik api
9. Sikat
10. Cap
(3 jawapan betul)
---------------------------------------
http://iz89engineer.blogspot.com/2010/06/peraduan-teka-dan-menang-apa-ada-dalam.html
Beg duit
Telefon Bimbit
Aneka Kunci
Sarung Tangan
Pemetik Api
Rokok
Duit Syiling
Topi
Pen
Buku Nota
(5 jawapan betul)
------------------------------------
http://nisajijah.blogspot.com/2010/06/peraduan-teka-dan-menang-apa-ada-dalam.html
1. Handphone
2. Kunci
3. tisu
4. sikat
5. Beg duit
6. pen
7. GPS
8. Earphone
9. Ubat (panadol)
10. Buku nota
(3 jawapan betul)
------------------------------------
http://seindahbayu.blogspot.com/2010/06/peraduan-teka-dan-menang-apa-ada-dalam.html
1. henfon
2. dompet
3. kunci
4. rokok
5. lighter
6. sikat
7. sunglasses
8. pen
9. glove
10. syiling sepah teraburan di dalamnya
(5 jawapan betul)
--------------------------------------
http://adyshariz.blogspot.com/2010/06/peraduan-teka-dan-menang-apa-ada-dalam.html
Kunci rumah/Kunci motor (dikira 1 sahaja)
Handphone
Camera
Purse
Duit syiling
Pen drive
Sikat rambut
pen
Sapu tangan
gula - gula
(5 jawapan betul)
---------------------------------------
http://syukornurul.blogspot.com/2010/06/peraduan-tekan-menang-apa-ada-dalam.html
1. duit
2. pen 
3. hp
4. wallet
5. blackberry 
6. jam tangan
7. notepad 
8. rokok (harap-harap doa perokok la)
9. lighter
10.tisu ( xkan lipstick plak kot--hehhe)
(4 jawapan betul)
----------------------------------------
http://hadispot.blogspot.com/2010/06/kontest-teka-dan-menang-apa-ada-dalam.html
Wallet
Glove 
Handset
Surat/Dokumen
Rokok
Lighter
Kunci
Pen
Gula-Gula Hacks
Sikat
(4 jawapan yang betul)
------------------------------------
http://akubudaksopan.blogspot.com/2010/06/peraduan-teka-dan-menang-ada-apa-dalam.html
1.   Kunci motor
2.   Enpon
3.   Purse
4.   Perfume
5.   Pen
6.   Sticky note
7.   Pic family
8.   Gule-gule angin
9.   Duit syiling
10. Thumbdrive
(4 jawapan tang betul)
-----------------------------------
http://misznierah.blogspot.com/2010/06/peraduan-teka-dan-menang-apa-ada-dalam.html
1) wallet
2) handphone
3) glove
4) kunci rumah / motor (dikira 1 sahaja)
5) rokok
6) lighter
7) sikat
8) perfume
9) sapu tangan
10) jam tangan
(3 jawapan betul)
--------------------------------------
http://aarin-luv-contest.blogspot.com/2010/06/peraduan-teka-dan-menang-ada-apa-dalam.html
handphone
dompet
kunci
pendrive
cermin mata hitam
lampu suluh
universal knife
pen
note book
gula-gula
(3 jawapan betul)
-----------------------------------
http://illafira.blogspot.com/2010/06/peraduan-teka-dan-menang-apa-ada-dalam.html
wallet
handphone
handfree
spek hitam
gloves
kunci rumah
kunci motor
cap
lighter
resit-resit pembelian/bayaran
(3 jawapan betul)
--------------------------------------
http://kisahsayangsafuraa.blogspot.com/2010/06/contest-lagi.html
1)  handphone (ni mesti ada, perlu stiap orang kan)
2)  i/c (ni mesti bwe ke ane2 kn..tggungjwb rkyat M'sia)
3)  duit2 kertas n duit2 syilling (nnt nk bli brang2, perlu gne duit kn)
4)  business cards (ni pn mgkin ada, daripd orang or diri sndiri pnya kn)
5)  pencungkil gigi (ada ke??haha, teka je la..)
6)  kunci rumah (nnt x masuk umah plak kn??)  :)
7)  kunci motor/kete (jnji knderaan, pe2 je la..) - (dikira 1 sahaja)
8)  tag (ni cm tag name la..cm student card..or cm tag nama tu, kat ofis kn slalu pakai, or kat tmpat keje la..)
9)  resit2 (ni slalu dapat stelah bli barang, simpan skali ngan duit balance kn..huhu..xsmpat nk buang kot..)
10)pendrive/hard disc (ni jgk penting, tuk upload movies, lagu2 ke, tuk bt assgnment keje ke..)
(4 jawapan betul)
------------------------------------
http://gewecun-myhiro.blogspot.com/2010/06/peraduan-teka-dan-menang-apa-ada-dalam.html
1.wallet kolor hitam-pasal saya rasa lelaki suka kolor wallet kolor hitam
2.i/c-nak menunjukan warganegara mesia..
3.lesen memandu-kang kalu kena tahan leh tunjuk lesen tu kat bapak2 polis..hihi
4.rokok-actually x tahu samada gnesop perokok atau tak..tp main teka je nie hihi
5.hp/iphone/blacberry-nie mesti wajip kan..
6.duit kertas/syiling-kang kalu x de duit nak isi minyak susah..hih
7.credit card-nie boleh guna time emergency
8.compact camera-mana tau nak ambik picture2 yg menarik
9.spek hitam-bergaya kan??
10.kunci umah/opis-x kan kuar umah x bawak kunci..hihi (dikira 1 sahaja)
(4 jawapan betul)
----------------------------------
http://fasyafrina.blogspot.com/2010/06/peraduan-teka-dan-menang-apa-ada-dalam.html
1. Dompet
2. Sikat rambut
3. Buku bank
3. Handphone
4. Pendrif/Hardisk
5. Kamera Digital
6.Syilling
7. Pen
8. Gula-gula
9. Kunci motor
10. Kunci rumah
(6 jawapan betul)
------------------------------------
http://sricahaya.blogspot.com/2010/06/peraduan-teka-dan-menang-apa-ada-dalam.html
Dompet
Pen
Handphone
Syiling
Kunci Motor
Rokok
Pendrive
Lighter
Sarung Tgn
Sikat
(6 jawapan yang betul)
---------------------------------
http://nurnuha-syakila.blogspot.com/2010/06/peraduan-teka-dan-menang-apa-ada-dalam.html
1. Dompet(duit,ic,syiling)
2. Sikat rambut
3. Glove
3. Handphone
4. Pendrive
5. Kamera Digital
6. Rokok
7. Pen
8. Gula-gula
9. Kunci motor dan rumah (dikira 1 sahaja)
10. Lighter
(7 jawapan betul)
---------------------------------
http://rosilahi.blogspot.com/2010/06/peraduan-teka-dan-menang-apa-ada-dalam.html
handphone
dompet
kUNCI MOTOR DAN RUMAH (dikira 1 sahaja)
pendrive
SIKAT
pEWANGI(YG MINI)
universal knife
pen
note book
gula-gula
(3 jawapan betul)
------------------------------------------
http://sofiah-andaikutahu.blogspot.com/2010/06/peraduan-teka-dan-menang-apa-ada-dalam.html
Jaket
Kunci rumah
Telefon bimbit
Broadband DiGi
Glove
air mineral
Panadol
Kunci moto,rumah dan ofis (dikira 1 sahaja)
Sapu tangan
Dompet (wang kertas dan syiling,ic,segala kad)
(5 jawapan betul)
-----------------------------------------
http://izancute.blogspot.com/2010/06/peraduan-teka-dan-menang-apa-ada-dalam.html
1. Dompet
2. Kunci
3. tisu
4. sikat
5. Hp
6. pen
7. GPS
8. Earphone
9. Ubat (panadol)
10. Buku nota
(3 jawapan betul)
-----------------------------------------
http://loveblogcontest.blogspot.com/2010/06/peraduan-teka-dan-menang-apa-ada-dalam.html
1) wallet
2) resit
3) pen
4) buku nota
5) handphone
6)kunci rumah/motor (dikira 1 sahaja)
7) gula-gula
8) ketip kuku
9) sikat rambut
10) minyak rambut
(2 jawapan betul)
--------------------------------------
http://ogy2112.blogspot.com/2010/06/peraduan-teka-dan-menang-apa-ada-dalam.html
1) Dompet(wang,ic ,Kad kredit)
2) pewangi
3) kunci rumah/motor
4) buku nota
5) handphone
6)Pen
7) gula-gula
8) rokok
9) sikat rambut
10) sapu tangan
(3 jawapan betul)
---------------------------------------
http://anakabuya.blogspot.com/2010/06/peraduan-teka-dan-menang-apa-ada-dalam.html
1- kunci motor
2- kunci rumah
3- kamera
4- sapu tangan
5- glove
6- dompet
7- thumbdrive / card reader
8- buku nota
9- pen
10- chewing gum
(5 jawapan betul)
-------------------------------------
http://ummuabdullahdanhajar.blogspot.com/2010/06/peraduan-teka-dan-menang-apa-ada-dalam.html
1. Handphone(mungkin jenis canggih^_^)
2. Kunci-Rumah dan pejabat (dikira 1)
3. beg duit
4. Sunglasses
5. Sikat
6. pen mata bulat
7. buku nota/planner(ala2 diari mini)
8. Mp3 
9. ubat jenis pil(Actifast,strepsil) (dikira 1)
10.Sapu tangan
(3 jawapan betul)
---------------------------------
Tahniah diucapkan kepada syakila yang telah bejaya meneka paling banyak betul iaitu 7 jawapan yang betul. 

Berikut adalah senarai barang yang terdapat dalam porch beg gnesop:



Kepada yang tidak berjaya, jangan bersedih kerana terdapat banyak lagi peraduan Teka dan Menang setiap minggu. Tanda terima kasih atas penyertaan anda semua, saya telah klik iklan semasa lawatan ke blog anda semua. Mungkin ada saya tinggal pesanan tentang perkara ini dan ada juga saya terlupa tinggalkan makluman.

Nantikan peraduan yang terkini dari Riwayat Hariku tidak lama lagi.
Previous
Next Post »