Contest Dialog Kitty di R4T




Dialog A : Aku rasa awek kat depan tu syok kat aku la..! Dari tadi dok pandang aku jer.. Ko rasa aku ni hensom sangat ker? 


Dialog B : Hoi!!, kau jangan nak perasan, awek tu pandang kat kau sebab kau tu kucing! Jangan nak pergi mengorat pulak burung belatuk tu, nanti ada pula yang masuk ICU. Aku jugak yang susah!


Dialog apa ni?
Kalau korang nak tahu, ini ialah peraduan oleh blog R4T iaitu peraduan membina dialog melalui gambar kucing beliau. Syarat-syarat cukup mudah, hanya buat dialog berdasarkan gambar di atas. Hadiah yang disediakan ialah seperti berikut:


Menarik tak?
Kalau berminat untuk sertai peraduan ini, sila lawati di sini. Tarikh tutup peraduan pada 25 JUN 2010. Semoga berjaya...!!
Previous
Next Post »