Who Will Win the World Cup?

Kehangatan World Cup 2010 semakin hangat! Masing-masing tidak lagi sabar-sabar untuk melihat pertandingan yang paling digemari oleh sesiapa sahaja tanpa mengira jantina, umur, kaum, agama dan sebagainya. Adakah anda telah bersedia?

Siapa yang akan memenangi World Cup 2010?
Bagi aku, mestilah Brazil kerana ia adalah pasukan kegemaran aku. Mungkin setiap pasukan mempunyai peluang untuk menjuarainya tetapi ia bukan sahaja bergantung kepada nasib tetapi juga skill yang ada oleh setiap pemain.

Seperti semua maklum, Brazil antara pasukan terkuat, mempunyai pemain yang berbakat dan telah berjaya menjuarai beberapa kali pertandingan ini. Oleh itu, kepada penyokong-penyokong pasukan lain, tunggulah kehebatan pasukan Brazil yang akan ditunjukkan kepada dunia.
Oleh sebab itu, aku telah bersedia untuk bersengkang mata bagi menyokong pasukan kegemaran aku. Pakaian dan sepanduk telah tersedia hanya menunggu masa sahaja. Namun begitu, masih belum membuat keputusan sama ada untuk menonton di rumah atau di kedai kopi? Jika menonton di kedai mamak, mesti lebih ramai penyokong dan lebih meriah! Tapi kena pula angkut satu keluarga. Kalau bujang, kat mana-mana dan bila-bila masa pun tak kisah.
Tak kira menonton di mana dan dengan siapa. Yang penting semangat kesukanan dan sentiasa menyokong Brazil. Yang pasti, persaingan kali ini sangat sengit kerana semua pasukan kelihatan sangat bersedia. Agaknya bila pula pasukan bola sepak Malaysia boleh masuk? Baru lagi seronok jika menyokong pasukan Negara sendiri.

Go Brazil Go!!
Go Brazil Go!!
Go Brazil Go!!
Go Brazil Go!!
Go Brazil Go!!
Go Brazil Go!!

Pastikan juga anda tidak ketinggalan projek Alpha Episodes 26-28


Pastikan juga anda tidak ketinggalan projek Alpha Episodes 26-28





Dapatkan juga promosi hebat di sini http://projectalpha.com.my/promo


Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.
Previous
Next Post »

2 comments

Write comments
Mia Liana
AUTHOR
18 May, 2010 00:35 delete

Semoga berjaya...mia tak masuk week 12(a) ni... tak minat bola...

Reply
avatar
sop
AUTHOR
18 May, 2010 00:40 delete

sop pun masuk lewat.. terlepas 4 jam. td awal tgk blom lg.. bila check jam 12.. dah kuar.. huhuhu tp hantar jugak lah..

Reply
avatar