Acer Aspire One untuk dimenangi dengan mudah

Pertandingan yang disediakan oleh blogger sekarang ini semakin dasyat dan hadiah juga semakin menarik. Bukan sahaja menyediakan barangan mewah seperti laptop, hanphone, aksesori, pakaian dan sebagainya tetapi juga ada wang tunai sehingga ribu-ribuan. Jika dilihat blog tersebut hanya blog peribadi tetapi mampu menyediakan hadiah setanding dengan pertandingan syarikat-syarikat besar.
Sumber? Sponser dan tajaan. Ini yang paling penting. Jika tajaan sendiri seperti aku, sekadar prepaid dan belanja makan boleh la yek! Hehehehe!

Yang terbaru ingin sekali aku masuk ialah denaihati.com kerana hadiahnya ialah laptop Acer Aspire One. Hanya dapatkan jumlah reference ke blog beliau dan pememang berdasarkan jumlah yang tertinggi. saya tahu contest “Hidup Untuk Memberi” dari blog http://denaihati.com kebetulan semasa singgah di blog tersebut.

Hanya tiga syarat sahaja yang dikenakan kepada blog yang berminat untuk menang Acer Aspire One.

Nak tahu syarat-syarat nyer? Jom dapatkan di sini.

Tarikh tutup pada jam 11.59 pm, 31/12/2010. Lama lagi dan semua berpeluang. Jom bersama saya sertai peraduan ini, mana tahu anda yang bertuah! Boleh kongsi 2 sebab saya bantu bagi maklumat.. hehehehehe...

Good luck!!

 
Cantik sungguh Acer One nih! Kalau lah aku memang...!! (berangan jab)

Previous
Next Post »

8 comments

Write comments
denaihati
AUTHOR
03 May, 2010 15:04 delete

Terima kasih join contest. Dah masuk dalam senarai peserta.

Reply
avatar
sop
AUTHOR
03 May, 2010 17:05 delete

terima kasih denaihati..
masa untuk promosi.. :d

Reply
avatar
sop
AUTHOR
04 May, 2010 08:13 delete

terima kasih shaNAf..
harap berjaya.. amim

Reply
avatar
sop
AUTHOR
06 May, 2010 09:42 delete

terima kasih Bazilah..
awak dah masuk blom?

Reply
avatar
shiori_LA
AUTHOR
06 May, 2010 12:10 delete

huhuhu nak masuk gak tapi syarat macam payah je...

Reply
avatar
sop
AUTHOR
06 May, 2010 15:28 delete

tak susah pun.. hanya rujuk org ke kontest tu..
pastikan org ke blog beliau melalui blog kita..
beliau guna google analytic utk buat penilaian

Reply
avatar